Poznaj program do przyjmowania zamówień – Ordering


Program do zamówień Ordering – http://www.mojegastro.pl/ordering-program-do-zamowien/ – stanowi niezwykle proste, a zarazem szalenie praktyczne rozszerzenie funkcjonalności strony internetowej lokalu gastronomicznego. System ten doskonale odnajdzie się nie tylko w restauracjach, ale też w barach lub pizzeriach – wszędzie tam , gdzie serwowane jest jedzenie i zachodzi konieczność uporządkowania zamówień, dla zwiększenia jakości obsługi klienta.

Dlaczego warto w niego zainwestować? Więcej informacji znajdziesz w naszym tekście. Zachęcamy do czytania.

Czym jest Ordering?

System przeznaczony do porządkowania zamówień daje również klientowi możliwość znalezienia menu na stronie internetowej, z dodatkiem zdjęcia i opisów zamawianych potraw. Oczywiście, program do zamówień umożliwia również każdemu klientowi (nawet jeśli w tym samym czasie zamówień dokonuje kilka czy kilkanaście osób) sprawne złożenie zamówienia oraz wybranie interesującej go formy dostawy i oczywiście płatności. Zawsze każde zamówienie zostaje potwierdzenie wiadomością e-maliową lub SMSową.

Poszerzenie możliwości programu Ordering

Poszerzeniem możliwości,jakie daje program do zamówień Ordering jest Mobile Ordering, czyli specjalna aplikacja stworzona dla danego lokalu gastronomicznego, z uwzględnieniem jego lokalizacji, menu, ciekawych wydarzeń mających miejsce w lokalu itd. Z Mobile Ordering bez problemów skorzystają wszyscy użytkownicy mobilnych urządzeń, których działanie opiera się na systemach Android i iOS. Dodatkowo Mobile Ordering jest również doskonałym, dodatkowym kanałem promocji restauracji, dzięki temu,że aplikacja dostępna jest w najpopularniejszych sklepach z aplikacjami, czyli między innymi w Google Play czy App Store.

Obsługa aplikacji jest bardzo prosta i można przedstawić ją w trzech następujących po sobie krokach.
1. Restauracja wysyła swoje menu prosto z oprogramowania Gastro na swoją stronę www ( bardzo ważne jest, aby przy każdej zmianie menu możliwie na bieżąco było aktualizowane, co wzbudzi większe zaufanie potencjalnego klienta).
2. Klienci zamawiają ze strony internetowej wybrane posiłki wybrane z menu. Dokonują wyboru metody dostawy oraz deklarują formę płatności.
3. Po wyborze wszystkich parametrów zamówienia niemal natychmiastowo jest ono widoczne w programie do zamówień, jakim na co dzień posługuje się dana restauracja.

Call Center jako jeden z elementów składowych programu do zamówień

Call Center w każdym większym lokalu idealnie sprawdzą się jako narzędzie przeznaczone do szybkiej i sprawnej, telefonicznej obsługi dostaw w sieciach lokali gastronomicznych. Call center to platforma wykorzystywana jedynie w przypadku składania zamówień z dowozem pod wskazany przez klienta adres w formularzu dostawy. System posiada identyfikację zamawiającego, w której zawarte są dane takie jak:
– imię i nazwisko,
– adres,
– ostatnio zamawiane potrawy.
Dzięki tej ostatniej informacji, przy składani telefonicznego zamówienia klient ma szansę na otrzymanie specjalnej oferty, z wybranymi dla niego potrawami w promocyjnej cenie (dodatkowo forma reklamy dla lokalu, pozwalająca na zatrzymanie przy sobie klienta, co i tak w kosztach jest znacznie tańsze, niż pozyskanie całkiem nowego). Call center daje możliwość skierowania zamówienia do lokalu, który znajduje się najbliżej adresu dostarczenia zamówienia do klienta, a co za tym idzie zamówienie zrealizowane jest znacznie szybciej, z pożytkiem zarówno dla lokalu jak i zamawiającego.

Czy to bezpieczne?

Są osoby, które nie chcą korzystać możliwości, jakie daje program do zamówień Ordering, ze względu na obawy wycieku danych jak numer telefonu, adres czy imię i nazwisko. Nie ma obaw, program jest całkowicie bezpieczny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *